Friday, September 15, 2006

Healing

Idag fick jag healing samtidigt som akupunkturnålarna gjorde sitt för att hjälpa till. Det kändes underbart och enligt healingkvinnan strålade energin som ett vattenfall till äggstockarna. I eftermiddag kände jag lite molande värk. Jag undrar om det är positivt eller negativt?

Det tar emot att ta sprutorna nu och jag hoppas verkligen att det bara är 3 kvar. Igår satt jag länge med sprutan i handen och peppade mig själv innan jag fixade det. Jag vill bara säga en sak till alla er som är eller har varit i samma situation, NI ÄR SÅ DUKTIGA TJEJER!

Det är viktigt att ge sig själv beröm!

2 comments:

Anna said...

Du har fått en utmaning av mig, titta i min blogg!

Tjingeling duktiga kvinna!!!

Astillbe said...

NI?! Du är väl med där också! *ler*

Du är jätteduktig gumman!