Wednesday, June 28, 2006

Känner hoppet stiga inom mig.

Semestern hägrar. Underbart! 4 veckor tillsammans med min älskade man. Jag känner mig så lugn och lycklig inombords. Det känns som att allt kommer att ordna sig till slut när det gäller barnlösheten.

Jag vill önska alla mina läsare och tvillingstjärnor en underbar sommar med mycket sol och bad. Själv åker jag till en plats dit cyberrymdens strålar inte hittar fram vilket gör att min blogg tar semester och återkommer i augusti.

ÄP i oktober och start med IVF-behandling 8 veckor dessförinnan.

Ha det bäst!

2 comments:

Anna said...

Hej kära vän!
Ha en underbart skön semester! Och när du kommer tillbaka, pigg, fräsch och brunbränd så tar vi och käkar lunch ihop!

Kram
Anna

Astillbe said...

Jag hoppas att du haft en underbar semester! Själv börjar jag på måndag nu igen... fy bubblan!

Kramar