Friday, May 19, 2006

Det är nått konstigt med min cykel? Förmodligen har hormonerna fått sig en rejäl omskakning av IVF-behandlingen. Mensen kom aldrig i gång på riktigt och nu är jag på dag 49 enligt mina beräkningar. Jag hoppas att den repar sig. Svår att veta när man har ägglossning i sånna här situationer?

Jag var på akupunktur i torsdags och det var häftigt. Jag sökte hjälp för nack- och axelbesvär men vi kom in på barnlösheten och nästa gång ska vi rikta in oss på att försöka ställa allt till rätta. Akupunktören var övertygad om att det går. Jag är mer övertygad nu när jag faktiskt känner mig bättre i nacken. Tänk om det enda som behövs är en nål i babypunkten? Vilken lycka!!!

1 comment:

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»