Tuesday, May 22, 2007

Vi har fått vårt medgivande

I måndags, när vi kom hem från en romantisk resa till Rom (makens 30 års present till mig), så låg det där i brevlådan - det efterlängtade medgivandet! I morgon ska jag skicka iväg dokumenten till adotionsorgansationen och nu känns det som att vi närmar oss mållinjen.

Aldrig hade jag kunnat drömma om att detta skulle hända på min 30 års dag. Men om det är nått jag har lärt mig under barnlösheten så är det att livet sällan blir som man har tänkt sig.

5 comments:

Filippis said...

Grattis! Det känns så skönt när man har fått medgivandet.

Tingeling said...

Oj, GRATTIS!!!! Vad betyder det här tidsmässigt?

Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

GRATTIS!!!!!

Nu är ni ju verkligen på väg!

Salvia said...

Har den äran! Grattis i efterskott till födelsedagen.

Och så ett JÄTTEGRATTIS till medgivandet!

Anna said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!

Och grattis även till den aktningsvärda åldern 30!