Monday, April 03, 2006

När jag tänker tillbaka på veckorna när allt kretsade kring IVF-behandlingen www.ivf.sprayblog.se känns det overkligt. Hela min vakna tid handlade om medicinering, klockslag och sprutfobi.

När behandlingen misslyckades stod vi återigen på ruta ett.

IVF är lotteri och man vet aldrig om man vinner högsta vinsten. Det är just det som gör IVF till ett helvete.

Två veckor efter behandlingen reste vi till Alperna. Det var helt underbart! Ingen pratade om barn. Istället pratade vi om det alla hade gemensamt - skidåkning.

Utanförskapet är svårast. Jag vill vara normal!

1 comment:

Astillbe said...

Välkommen tillbaka! Har också saknat dig och gått in flera ggr på den gamla bloggen.

Känner samma sak. Allt känns som en dröm. Men det var min bästa tid någonsin under dessa tre år, när jag fick ruva...

*KRAM*