Monday, April 10, 2006

Idag har jag varit på blinddate med en tjej som också varit ofrivilligt barnlös i flera år. Tänk vilken cool grej! Man chattar via nätet, kommer på att man är från samma stad och så träffas man. Det var helt underbart att få prata med en tjej som vet vad man går igenom. Som förstår!!! När jag gick tillbaka till jobbet tänkte jag att vi kanske borde försöka med IVF en gång till. Den här tjejen blev nämligen gravid på 3:e försöket, precis när hon hade gett upp.

Hmmmm....
Tittar i allmenackan? Ska åka till New York i juli. Kanske man skulle göra en IVF innan dess så att man har nått roligt att se fram emot om det inte lyckas?

1 comment:

Anna said...

Hihi har jag förlett dig nu? :-)

Men jag tror det är sådär man måste tänka för att orka, liksom bygga broar till på andra sidan testdagen och se till att man inte låter hela livet stanna av för att man gör IVF.

Hejtjohopp!
Anna