Monday, October 09, 2006

Vår och porslin

Jag går omkring och mår bra av att inte må dåligt. Exempel: Min mamma pratar om barnbarnen och det känns helt okej. Jag blir inte ledsen och känner mig äntligen som en normal faster. Ingen frågar om adoption i familjen och vi pratar inte heller om det eftersom vi just nu befinner oss i väntans land.

Vi bara är och det är underbart. Just nu håller vi på att göra om i köket och vi planerar att måla väggarna i två av rummen. Vår och porslin heter färgerna. De går i grönt och det är tydligen hjärtats färger.

Kärlek Marie

2 comments:

Storkenflyger said...

Glad att du känner dig bättre men oroar mig lite eftersom du inte bloggat på några dagar.

Hur har det gått med målningen? Själv ska jag precis åka till måleributiken i Alvik och köpa en turkosblå historia till en vägg i vardagsrummet.

Anonymous said...

Inser nu när jag tittar in till dig att det var väldigt länge sedan jag var här. Jag fäller många tårar när jag läser om IVFen och känner ett hopp spira när jag läser om era adoptionstankar.

Hoppas att det inte ska dra ut på tiden tills ni får träffa ert barn från andra sidan jorden!