Thursday, February 08, 2007

I morgon gäller det

Tiden rusar fram. Jag har massor att stå med i jobbet och fullt upp med aktiviteter på kvällarna. När vi bokade tid med hemutredarna kändes det som en evighet till intervjuerna men nu är det plötsligt i morgon. Vi ska dit på förmiddagen. Det är då vi ska sitta i var sitt rum och svara på frågor om vårt liv. Vi har inte hunnit förbereda oss så mycket men vi har läst i en bok om vad hemutredarna kan tänkas fråga.

Vi ger gärnet och gör det bästa vi kan! Håll tummarna för oss i morgon!

5 comments:

En bulle i hjärtat! said...

Japp, jag håller tummarna!

Tingeling said...

Hu, vad nervöst!
Håller tummarna till max!!

Storkenflyger said...

Tummar hålls och vingar flaxas!

Anna said...

Håller mina, makens och Emmys tummar!

Mina said...

Va roligt att det gick bra (och att det är över;-). Nu blev jag nyfiken, vad heter boken ni läst?

KRAM!