Sunday, July 27, 2008

Vi åker redan 1 aug!

I fredags ringde adoptionsorganisationen och berättade att vi kan åka tidigare än planerat. Så nu är flygbiljetterna ombokade och vi åker redan 1 augusti. På måndag den 4 aug. får vi hämta vår lille son. På torsdag fyller han 6 månader.

Det är mycket som ska fixas innan vi åker. Vi börjar om att jobba i morgon efter semestern. Det blir en kort intensiv vecka och sen ska vi vara hemma med vår lille prins i en månad tillsammans. Därefter är jag mammaledig. Jag kan knappt fatta det. Jag mammaledig! Jippi! Vi har längtat så mycket efter vår lille son och snart är han hos oss. Det här är så stort!

Nu måste jag krypa till kojs. Morgonsdagens checklista väntar på mig!

Tjoho!

10 comments:

Anonymous said...

Otroligt, grattis!

NU händer det äntligen. Vi firade i fredags ett-år-sedan-BB-dag med att äta thailändskt (sonen är från Thailand).

Mao för precis ett år sedan gick jag omkring i samma lyckorus som jag antar du nu gör :). Vi träffade Phuri första gången den 22.8.2007.

Lycka till på er oförglömliga resa!

Lille skutt

skärgårdstösen said...

Härligt! Grattis!

Anonymous said...

Åh, vad härligt att få det framflyttat!!
Massa grattis igen!

Anna said...

Det är ljuvligt fantastiskt underbart!!!! Blir alldeles lycklig när jag läser!

Tudorienne said...

Galet galet kul! Ha en lycklig resa! Stort grattis till sonen!

Anonymous said...

WOW! ÄNTLIGEN!

Blir superglad för er skull!

KRAM

Anonymous said...

Jättegrattis!!!
Har visst missat att gratulera till resbeskedet.
Men nu är det inte länge kvar innan ni får träffa underverket.
Ha en fantastiskt bra resa!!

Anonymous said...

Får klump i halsen av att läsa detta...så jävla stort. lyllos dig!!!

Anonymous said...

Lycklig resa!!!!

Kapybaran said...

men åh... nu ryser jag.
har inte varit in på jäääääääättelänge -och så kommer jag hit IDAG. Idag, när ni träffar er prins för allra första gången.

kan inte ens ana hur det ska kännas, men oj, så jag hoppas att ni i just detta nu kramar honom, ser på honom och insuper detta stora fantastiska mirakel som är han.
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!